sobota, 13 października 2012

Kryzysowe super kromki czyli chlebek smażony :)



Mija tydzień od ostatniego wpisu na blogu. Wstyd i hańba... no ale co ja mam zrobić, skoro moje kubki smakowe stanęły na głowie i wariują?? A do tego brak mi siły i czasu? Stąd też dzisiejszy kryzysowy wpis na kryzysowe kromki.. Ręka w górę kto ich nie zna z dzieciństwa :) To sprawdzony sposób na niejadków, ciepłe, szybkie śniadanie, przekąskę albo na problem pod tytułem "coś bym zjadła ale sama nie wiem co".

- 4 kromki pieczywa (niekoniecznie musi być dzisiejsze)
- 1 jajko
- 1 chlust mleka
- pieprz, sól, chilli lub pieprz cayenne
- ser żółty
- opcjonalnie ulubiona wędlina
- łyżka masła


Jajko rozbełtujemy, dodajemy mleko i przyprawy. Maczamy w tym kromki chleba i kładziemy na gorącą patelnię z łyżką masła. Trzymamy pod pokrywką na małym ogniu. Gdy zrumienią się od spodu przekładamy na drugą stronę, kładziemy wędlinę, ser i co kto lubi, przykrywamy.

Po obsmażeniu z obu stron na złoto szybciutko zjadamy póki gorące.



1 komentarz: