wtorek, 18 września 2012

Cukinia na najprostszy sposób - smażona

Dziś szybka i smaczna przekąska. Póki cukinia jest jeszcze za przysłowiowe grosze możemy eksperymentować ze smakami.

Do przygotowania tego dania  wykorzystałam:
1 cukinię średniej wielkości
Panierka to: 2 jajka, pieprz, sól, oregano, czosnek, trochę mleka (aby panierka nie była ciężka)
Zamiast bułki tartej użyłam kupionej w sklepiej z orientalną żywnością panierki do chrupiącego kurczaka.

Cukinię pokroiłam w plasterki, wymoczyłam w masie jajecznej, obtoczyłam w panierce i wrzucałam na dobrze rozgrzaną patelnie z olejem czosnkowym (własnej roboty).
Nie smażyłam długo, bo cukinii wystarczy, że zmięknie a panierka się zarumieni.

Podałam ją z jogurtowym sosem koperkowym. Zniknęła szybciej niż się robiła :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz